26 lutego 2006

ISP...

Dziś kolega poprosił mnie o małą opinię. Zamierza zmienić ISP i podał mi jego stonkę www. Oto złote cytaty zpochodzące z tej strony:
Internet chodzi mi bardzo wolno - wolniej niz poprzednio, dlaczego tak jest?
Najczęstsza przyczyną jest obecność robaków/wirusów na Państwa komputerze. Objawy na które należy zwrócić uwagę to:
pliki ściągają się dobrze ale strony WWW ładują się wolno
strony amerykańskie jak np. http://cnn.com ładują się szybciej niż polskie jak np. interia.pl lub onet.pl
Więc juz wszystko jasne czemu ccn zaladowal mi się szybciej - mam robaka lub wirusa :)
I dla przykładu wytłumaczenie zalet prywatnych adresów:
lokalny adres IP - dzięki temu komputer nie jest bezpośrednio widoczny z Internetu np. dla robaków i wirusów internetowych. Dodatkowo zwiększa to anonimowość - np. TP SA potrafi ustalić co dany klient ściąga w danym czasie - u nas nie jest to możliwe.

Ciekawe co na to powiedziała policja po jakimkolwiek nadużyciu czy przestępstwie. Wiem co firma by musiała zrobić :)

Powered by Blogger


Opera

Sieci bezprzewodowe wardriving